مقاله آموزشی

کاربرد انواع چسب

کاربرد انواع چسب و شناخت ساختاری از ان برای انواع صنایع

چسب کرافت

چسب کرافت  پایه آب بیشتر در هنر و صنایع دستی استفاده می شود. سمیت کم و تمیز کردن آسان آن، آن را برای پروژه های هنری کودکان ایده آل کرده است.
چسب میله. این چسب ضعیف برای پروژه های در مقیاس کوچک، مانند اسکرپ بوک، ساخت کارت، و صنایع دستی کاغذی مشابه مناسب است.

چسب چوب

. چسب چوب، همانطور که از نام آن پیداست، به طور خاص برای استفاده با چوب ساخته شده است. اغلب در برابر آب مقاوم است و در هنگام خشک شدن سفت است تا امکان سنباده زدن آسان را فراهم کند.

چسب پارچه. این نوع چسب برای پارچه ها استفاده می شود! انواع مختلفی وجود دارد زیرا هر پارچه نیازهای متفاوتی دارد. مغازه خیاطی یا صنایع دستی محلی شما می تواند شما را بر اساس نیاز شما به سمت فروشگاه درست راهنمایی کند.

 چسب 123

از چسباندن انگشتان به هم تا ثابت کردن اسباب بازی ها، کاربردهای چسب فوق العاده تقریبا بی پایان است. از آنجایی که این چسب قوی است و به سرعت خشک می شود، معمولا اولین نوع چسبی است که افراد در زمانی که نیاز به حمایت چسب دارند، به آن دست می زنند.

اپوکسی

اپوکسی ها نوعی چسب فوق العاده قوی هستند که برای پروژه هایی استفاده می شود که به چسب با کارایی بالا نیاز دارند.
هات ملت چسب حرارتی به دلیل استحکام بالا و سهولت استفاده در بین طرفداران صنایع دستی خانگی مانند جواهرات سازی مورد علاقه است.
چسب های اسپری  این نوع چسب برای پروژه هایی که مساحت وسیعی را پوشش می دهند بسیار مناسب است و بسته به پروژه دارای قدرت های مختلفی می باشند.

پلی اورتان

پلی اورتان یک چسب چند منظوره بسیار قوی است. بهتر است در شرایطی استفاده شود که چسب های دیگر کار نمی کنند، مانند مناطقی که رطوبت بالایی دارند یا هنگام چسباندن مواد مختلف به یکدیگر.

اگر در مقاله  کاربرد انواع چسب نتونستید چسب مورد نظر خودتون رو پیدا کنید میتونید با ما در تماس باشید

‫0/5 ‫(0 نظر)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *